Valitse maa:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
Myori Nordic AB
Certificate

Valitse maa:

DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
DanmarkDanmark
NorgeNorge
SverigeSverige
Myori Nordic AB

Ostoehdot

Tervetuloa Myori Nordicille. Meiltä löydät mielenkiintoisia, ainutlaatuisia, fiksuja ja korkealaatuisia tuotteita. Matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme uusia ja käteviä tuotteita, joista voit nauttia jokapäiväisessä elämässäsi.

Ystävällisin terveisin 

Filip Gahnström toimitusjohtaja, Myori Nordic AB

Suotuisat ehtosi asiakkaanamme

Tavoitteenamme on, että olet aina tyytyväinen asiakkaanamme. Täältä löydät kaiken siitä, mitä tapahtuu, kun teet ostoksia osoitteessa myori.fi.

Myori-tilausten käsittely / Tilauksesi

Tilauksesi pakataan ja lähtee varastostamme yleensä 24 tunnin kuluessa. Ennen kello 12 tehdyt tilaukset lähtevät varastosta samana päivänä. Pyydämme kärsivällisyyttä ennakoimattomien tapahtumien tai erityisen intensiivisten ajanjaksojen, kuten joulun alla tai suurten kampanjoiden aikana.

Maksutavat - Voit maksaa verkkopankilla tai luottokortilla: Visa, Mastercard ja American Express. Myori tarjoaa myös laskun ja osamaksun mahdollisuuden yhteistyössä Avardan kanssa:

Lasku - Lasku lähetetään sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastoltamme. Laskutusosoitteen ja toimitusosoitteen on aina oltava samat, kun valitset laskulla maksamisen. Tuotteiden mukana toimitetaan lähetyslista.

Asiakaspalvelu – Myori-asiakaspalvelu on sinua varten! Olet aina tervetullut lähettämään sähköpostia osoitteeseen help-fi@myori.se, jos sinulla on kysymyksiä tai kommentteja. Vastaamme sinulle 48 tunnin kuluessa. Voit myös keskustella kanssamme verkkosivujemme chatin kautta.

Lähetykset

Maa ja valuutta - Seuraavilla mailla on omat verkkosivustonsa, ja voit maksaa paikallisella valuutalla: Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi. Huomaa, että tavaroiden lähettäminen rajojen yli ei ole mahdollista.

Toimitusaika

Toimitusaika on 1–3 työpäivää siitä, kun paketti lähtee Myori Nordicin varastosta Göteborgista, siihen asti, kun se saapuu jakelijan toimituspisteeseen. Riippuen siitä, minkä toimitusvaihtoehdon olet valinnut, eri vaihtoehtojen arvioitu toimitusaika näkyy kassalla. Pyrimme toimittamaan tilauksesi ilmoitetussa ajassa, mutta joskus toimitus voi kestää kauemmin odottamattomien tapahtumien vuoksi. Jos toimitus viivästyy, voit ottaa meihin yhteyttä, ja autamme sinua löytämään tilauksesi. Myori Nordic antaa viivästyksen sattuessa mahdollisuuksien mukaan uuden arvioidun toimitusajan. Jos mahdollinen viivästys on merkittävä, sinulla on aina oikeus peruuttaa ostos. Ilmoita meille mahdollisimman pian, jos sinulle on erityisen tärkeää saada tavara ennen tiettyä päivämäärää.

Tilausvahvistus - Kun olet tehnyt tilauksen verkkosivuston kautta, näet näytölläsi tilausvahvistuksen, jossa on tilausnumerosi ja tilauksen kokonaissumma.

Toimituskulut - Tilauksesi mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa.

ALV - Kaikki Myori Nordicin hinnat sisältävät 25 prosentin arvonlisäveron riippumatta siitä, minkä maan valitset. Näin ollen hinta, jonka näet, on hinta, jonka maksat.

Noutamattomat paketit

Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä, se palautetaan varastoomme automaattisesti 7-14 päivän kuluttua. Tällaisesta palautuksesta veloitamme 19,95 € käsittelymaksun.

Avoin kauppa / peruuttamisoikeus

Kokeile tuotetta kotona ja tee sitten ostopäätös. Me Myori Nordicilla noudatamme 30 päivän peruutusoikeutta. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilman mitään syytä 30 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, sinun on ilmoitettava siitä meille määräajassa, minkä jälkeen meidän on saatava palautus 14 päivän kuluessa. Sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuote siinä määrin kuin on tarpeen tuotteen toiminnan ja ominaisuuksien arvioimiseksi ja sen määrittämiseksi, oletko siihen tyytyväinen. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa, mukaan lukien kaikki mahdolliset lisävarusteet, kuten käyttöohjeet, kaukosäädin, paristot jne. Jos tuote palautetaan merkittävästi muuttuneessa kunnossa tai jos tiettyjä lisävarusteita puuttuu, Myori Nordic pidättää oikeuden tehdä arvonalennuksen palautettavasta summasta. Jos kadut ostostasi ja palautat koko tilauksesi, hyvitämme maksamasi summan, mukaan lukien maksutapakulut ja toimituskulut, 14 päivän kuluessa. Jos palautat osan tilauksesta, emme palauta maksutapa- ja toimituskuluja.

Kun kadut ostosta, sinun on asiakkaana maksettava palautuskulut. Voit käyttää paketissa olevaa palautuslomaketta, jolloin postikulusi ovat 10 euroa. Tämän jälkeen vähennämme summan sinulle maksettavasta palautuksesta.

Palautukset

Jos haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, niin lähetämme sinulle palautusosoitetarran. Tämä tekee palautuksen käsittelystä turvallisempaa. Jos lähetät sen itse, olet asiakkaana vastuussa tavaroista, kunnes ne saapuvat Myori Nordicille. Vialliset tuotteet on palautettava samalla tavalla kuin ne on vastaanotettu, katso reklamaatiot. Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse help-fi@myori.se, kun sinulla on kysyttävää palautuksesta, jonka haluat tehdä. Tällä hetkellä palautuskustannukset ovat 10 euroa per paketti, kun käytät palautusosoitetarraamme. Palautuskustannukset veloitetaan erillisellä laskulla, kun palautuksesi käsitellään. Sinulta veloitetaan mahdolliset arvonalennukset, jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin mitä katsotaan tarpeelliseksi tuotteen toiminnan ja ominaisuuksien selvittämiseksi.

Palautusosoite on: 

MYORI NORDIC AB

Mediavägen 4 

SE-438 91 LANDVETTER 

Ruotsi

Reklamaatiot 

Myori Nordic soveltaa kuluttajansuojalain mukaista valitusoikeutta (ks. Kuluttajavirasto), mikä tarkoittaa, että sinulla on kolmen vuoden valitusoikeus sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tavaran. Jos reklamaatiota ei tehdä kohtuullisessa ajassa siitä, kun virhe havaittiin tai olisi pitänyt havaita, ja viimeistään kolmen vuoden ja kahden kuukauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tavaran. Tuotteen virheistä, vääristä toimituksista tai kuljetusvaurioista on reklamoitava "kohtuullisessa ajassa" siitä, kun virhe havaittiin. Reklamaatio, joka tehdään 2 kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta, katsotaan aina tehdyksi kohtuullisessa ajassa. menetät oikeuden vaatia meiltä kuluttajan ostolain mukaisia seuraamuksia. Reklamaatiotapauksessa sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse help-fi@myori.se, joka auttaa sinua edelleen menettelyssä. Tällöin sinua pyydetään toimittamaan sähköpostitse kuvia vioista / viallisesta tuotteesta, jossa virhe on selvästi nähtävissä. Lähetämme sinulle etukäteen maksetun palautusosoitetarran. Jos huomaat vastaanotettaessa, että lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sinun on ilmoitettava vahingosta välittömästi toimituspaikallesi tai tavaran sinulle toimittaneelle kuljetusliikkeelle. Lähetä myös erillinen kirjallinen viesti asiakaspalveluumme. Katso kohdasta Palautukset osoite, johon voit lähettää reklamaatiosi.

Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, vika tutkitaan. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme kaikki kulut, mukaan lukien maksu- ja toimituskulut.

Takaisinmaksu 

Palautus suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona saimme peruutusilmoituksenne. Pidätämme kuitenkin oikeuden lykätä palautusta siihen asti, kunnes saamme tavarat takaisin sinulta tai kunnes lähetät meille todisteen siitä, että olet palauttanut tavarat, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin. Palautus suoritetaan samalla tavalla kuin alkuperäinen maksu, ellei toisin nimenomaisesti sovita kanssasi. Jos haluat, että rahat maksetaan muulla tavalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme help-fi@myori.se. Palautusten osalta hyvitämme mahdolliset palautuskulut.

Henkilötietojen käsittely

Lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, saat osoitteesta https://myori.fi/tietoturvapolitiikka/. On tärkeää, että luet ja ymmärrät tietosuojakäytännön ja tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyn suhteen. Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Turvalliset maksut

Kaikki Myori Nordicin maksutapahtumat salataan SSL:llä (Secure Sockets Layer). Myori Nordic tekee yhteistyötä Avardan kanssa ja täyttää PCI:n vaatimukset. Maksaminen maksukortilla tapahtuu lainsäädännön mukaisesti Internetin kautta tapahtuvissa maksuissa. Kaikki korttimaksut suoritetaan 3D Secure -menetelmällä turvallisuuden lisäämiseksi. Tämän prosessin omistaa pankkisi, ja jos sinulla on ongelmia tarkistuksen kanssa maksuprosessin aikana, pyydämme sinua kääntymään pankkisi puoleen. Kun olet suorittanut verkkomaksun, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Pyydämme sinua pitämään sen tallessa.

Tilaus - Kun tilaat tuotteita, saat ensin Myori Nordicilta ei-sitovan tilausvahvistuksen. Vasta kun saat toimitusvahvistuksen, Myori Nordic on hyväksynyt tilauksesi ja sinun ja Myori Nordicin välillä on syntynyt sitova sopimus. Pidätämme oikeuden tehdä jatkuvasti muutoksia ja parannuksia tuotteisiin. Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja kysymme, voimmeko toimittaa vastaavan korvaavan tuotteen.

Vastuullisuus -  Jotta voit käydä kauppaa Myori Nordic AB:n kanssa, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja hyväksyttävä Myori Nordicin kanssa käytävää kauppaa koskevat ehdot.

Myori Nordic on rekisteröity tavaramerkki, joka toimii Ruotsin ja EU:n voimassa olevan tuotevastuuta koskevan lainsäädännön ja sääntöjen mukaisesti.

Riitatilanteet - Riitatilanteessa Myori Nordic AB noudattaa yleisen valituslautakunnan suosituksia. Riitatapauksessa voit ilmoittaa valituksestasi. Kansallisessa riitatapauksessa käännymme ensimmäisenä oikeusasteena Ruotsissa toimivan yleisen valituslautakunnan (ARN) puoleen, Box 174 101 23 Stockholm. Voit myös käyttää Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisu (EU ODR), joka on EU:n yhteinen riidanratkaisusivusto, joka käsittelee rajat ylittävästä sähköisestä kaupankäynnistä aiheutuvia riitoja.

Asiakaspalvelu - Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, lähetä sähköpostia osoitteeseen help-fi@myori.se.

Ostoehdot

Tervetuloa Myori Nordicille. Meiltä löydät mielenkiintoisia, ainutlaatuisia, fiksuja ja korkealaatuisia tuotteita. Matkustamme ympäri maailmaa löytääksemme uusia ja käteviä tuotteita, joista voit nauttia jokapäiväisessä elämässäsi.

Ystävällisin terveisin 

Filip Gahnström toimitusjohtaja, Myori Nordic AB

Suotuisat ehtosi asiakkaanamme

Tavoitteenamme on, että olet aina tyytyväinen asiakkaanamme. Täältä löydät kaiken siitä, mitä tapahtuu, kun teet ostoksia osoitteessa myori.fi.

Myori-tilausten käsittely / Tilauksesi

Tilauksesi pakataan ja lähtee varastostamme yleensä 24 tunnin kuluessa. Ennen kello 12 tehdyt tilaukset lähtevät varastosta samana päivänä. Pyydämme kärsivällisyyttä ennakoimattomien tapahtumien tai erityisen intensiivisten ajanjaksojen, kuten joulun alla tai suurten kampanjoiden aikana.

Maksutavat - Voit maksaa verkkopankilla tai luottokortilla: Visa, Mastercard ja American Express. Myori tarjoaa myös laskun ja osamaksun mahdollisuuden yhteistyössä Avardan kanssa:

Lasku - Lasku lähetetään sähköpostitse, kun paketti on lähtenyt varastoltamme. Laskutusosoitteen ja toimitusosoitteen on aina oltava samat, kun valitset laskulla maksamisen. Tuotteiden mukana toimitetaan lähetyslista.

Asiakaspalvelu – Myori-asiakaspalvelu on sinua varten! Olet aina tervetullut lähettämään sähköpostia osoitteeseen help-fi@myori.se, jos sinulla on kysymyksiä tai kommentteja. Vastaamme sinulle 48 tunnin kuluessa. Voit myös keskustella kanssamme verkkosivujemme chatin kautta.

Lähetykset

Maa ja valuutta - Seuraavilla mailla on omat verkkosivustonsa, ja voit maksaa paikallisella valuutalla: Tanska, Suomi, Norja ja Ruotsi. Huomaa, että tavaroiden lähettäminen rajojen yli ei ole mahdollista.

Toimitusaika

Toimitusaika on 1–3 työpäivää siitä, kun paketti lähtee Myori Nordicin varastosta Göteborgista, siihen asti, kun se saapuu jakelijan toimituspisteeseen. Riippuen siitä, minkä toimitusvaihtoehdon olet valinnut, eri vaihtoehtojen arvioitu toimitusaika näkyy kassalla. Pyrimme toimittamaan tilauksesi ilmoitetussa ajassa, mutta joskus toimitus voi kestää kauemmin odottamattomien tapahtumien vuoksi. Jos toimitus viivästyy, voit ottaa meihin yhteyttä, ja autamme sinua löytämään tilauksesi. Myori Nordic antaa viivästyksen sattuessa mahdollisuuksien mukaan uuden arvioidun toimitusajan. Jos mahdollinen viivästys on merkittävä, sinulla on aina oikeus peruuttaa ostos. Ilmoita meille mahdollisimman pian, jos sinulle on erityisen tärkeää saada tavara ennen tiettyä päivämäärää.

Tilausvahvistus - Kun olet tehnyt tilauksen verkkosivuston kautta, näet näytölläsi tilausvahvistuksen, jossa on tilausnumerosi ja tilauksen kokonaissumma.

Toimituskulut - Tilauksesi mahdolliset toimituskulut näkyvät kassalla ja tilausvahvistuksessa.

ALV - Kaikki Myori Nordicin hinnat sisältävät 25 prosentin arvonlisäveron riippumatta siitä, minkä maan valitset. Näin ollen hinta, jonka näet, on hinta, jonka maksat.

Noutamattomat paketit

Jos et nouda pakettiasi noutopisteestä, se palautetaan varastoomme automaattisesti 7-14 päivän kuluttua. Tällaisesta palautuksesta veloitamme 19,95 € käsittelymaksun.

Avoin kauppa / peruuttamisoikeus

Kokeile tuotetta kotona ja tee sitten ostopäätös. Me Myori Nordicilla noudatamme 30 päivän peruutusoikeutta. Tämä tarkoittaa, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilman mitään syytä 30 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, sinun on ilmoitettava siitä meille määräajassa, minkä jälkeen meidän on saatava palautus 14 päivän kuluessa. Sinulla on oikeus avata pakkaus ja tutkia tuote siinä määrin kuin on tarpeen tuotteen toiminnan ja ominaisuuksien arvioimiseksi ja sen määrittämiseksi, oletko siihen tyytyväinen. Tuote on palautettava alkuperäispakkauksessa, mukaan lukien kaikki mahdolliset lisävarusteet, kuten käyttöohjeet, kaukosäädin, paristot jne. Jos tuote palautetaan merkittävästi muuttuneessa kunnossa tai jos tiettyjä lisävarusteita puuttuu, Myori Nordic pidättää oikeuden tehdä arvonalennuksen palautettavasta summasta. Jos kadut ostostasi ja palautat koko tilauksesi, hyvitämme maksamasi summan, mukaan lukien maksutapakulut ja toimituskulut, 14 päivän kuluessa. Jos palautat osan tilauksesta, emme palauta maksutapa- ja toimituskuluja.

Kun kadut ostosta, sinun on asiakkaana maksettava palautuskulut. Voit käyttää paketissa olevaa palautuslomaketta, jolloin postikulusi ovat 10 euroa. Tämän jälkeen vähennämme summan sinulle maksettavasta palautuksesta.

Palautukset

Jos haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, niin lähetämme sinulle palautusosoitetarran. Tämä tekee palautuksen käsittelystä turvallisempaa. Jos lähetät sen itse, olet asiakkaana vastuussa tavaroista, kunnes ne saapuvat Myori Nordicille. Vialliset tuotteet on palautettava samalla tavalla kuin ne on vastaanotettu, katso reklamaatiot. Ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse help-fi@myori.se, kun sinulla on kysyttävää palautuksesta, jonka haluat tehdä. Tällä hetkellä palautuskustannukset ovat 10 euroa per paketti, kun käytät palautusosoitetarraamme. Palautuskustannukset veloitetaan erillisellä laskulla, kun palautuksesi käsitellään. Sinulta veloitetaan mahdolliset arvonalennukset, jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin mitä katsotaan tarpeelliseksi tuotteen toiminnan ja ominaisuuksien selvittämiseksi.

Palautusosoite on: 

MYORI NORDIC AB

Mediavägen 4 

SE-438 91 LANDVETTER 

Ruotsi

Reklamaatiot 

Myori Nordic soveltaa kuluttajansuojalain mukaista valitusoikeutta (ks. Kuluttajavirasto), mikä tarkoittaa, että sinulla on kolmen vuoden valitusoikeus sen jälkeen, kun olet vastaanottanut tavaran. Jos reklamaatiota ei tehdä kohtuullisessa ajassa siitä, kun virhe havaittiin tai olisi pitänyt havaita, ja viimeistään kolmen vuoden ja kahden kuukauden kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tavaran. Tuotteen virheistä, vääristä toimituksista tai kuljetusvaurioista on reklamoitava "kohtuullisessa ajassa" siitä, kun virhe havaittiin. Reklamaatio, joka tehdään 2 kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta, katsotaan aina tehdyksi kohtuullisessa ajassa. menetät oikeuden vaatia meiltä kuluttajan ostolain mukaisia seuraamuksia. Reklamaatiotapauksessa sinun tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse help-fi@myori.se, joka auttaa sinua edelleen menettelyssä. Tällöin sinua pyydetään toimittamaan sähköpostitse kuvia vioista / viallisesta tuotteesta, jossa virhe on selvästi nähtävissä. Lähetämme sinulle etukäteen maksetun palautusosoitetarran. Jos huomaat vastaanotettaessa, että lähetys on vaurioitunut kuljetuksen aikana, sinun on ilmoitettava vahingosta välittömästi toimituspaikallesi tai tavaran sinulle toimittaneelle kuljetusliikkeelle. Lähetä myös erillinen kirjallinen viesti asiakaspalveluumme. Katso kohdasta Palautukset osoite, johon voit lähettää reklamaatiosi.

Kun olemme vastaanottaneet reklamoidun tuotteen, vika tutkitaan. Jos reklamaatio hyväksytään, hyvitämme kaikki kulut, mukaan lukien maksu- ja toimituskulut.

Takaisinmaksu 

Palautus suoritetaan ilman aiheetonta viivytystä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona saimme peruutusilmoituksenne. Pidätämme kuitenkin oikeuden lykätä palautusta siihen asti, kunnes saamme tavarat takaisin sinulta tai kunnes lähetät meille todisteen siitä, että olet palauttanut tavarat, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin. Palautus suoritetaan samalla tavalla kuin alkuperäinen maksu, ellei toisin nimenomaisesti sovita kanssasi. Jos haluat, että rahat maksetaan muulla tavalla, ota yhteyttä asiakaspalveluumme help-fi@myori.se. Palautusten osalta hyvitämme mahdolliset palautuskulut.

Henkilötietojen käsittely

Lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, saat osoitteesta https://myori.fi/tietoturvapolitiikka/. On tärkeää, että luet ja ymmärrät tietosuojakäytännön ja tunnet olosi turvalliseksi henkilötietojesi käsittelyn suhteen. Olet aina tervetullut ottamaan meihin yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Turvalliset maksut

Kaikki Myori Nordicin maksutapahtumat salataan SSL:llä (Secure Sockets Layer). Myori Nordic tekee yhteistyötä Avardan kanssa ja täyttää PCI:n vaatimukset. Maksaminen maksukortilla tapahtuu lainsäädännön mukaisesti Internetin kautta tapahtuvissa maksuissa. Kaikki korttimaksut suoritetaan 3D Secure -menetelmällä turvallisuuden lisäämiseksi. Tämän prosessin omistaa pankkisi, ja jos sinulla on ongelmia tarkistuksen kanssa maksuprosessin aikana, pyydämme sinua kääntymään pankkisi puoleen. Kun olet suorittanut verkkomaksun, saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Pyydämme sinua pitämään sen tallessa.

Tilaus - Kun tilaat tuotteita, saat ensin Myori Nordicilta ei-sitovan tilausvahvistuksen. Vasta kun saat toimitusvahvistuksen, Myori Nordic on hyväksynyt tilauksesi ja sinun ja Myori Nordicin välillä on syntynyt sitova sopimus. Pidätämme oikeuden tehdä jatkuvasti muutoksia ja parannuksia tuotteisiin. Jos jokin tilaamasi tuote on loppunut varastosta, otamme sinuun yhteyttä ja kysymme, voimmeko toimittaa vastaavan korvaavan tuotteen.

Vastuullisuus -  Jotta voit käydä kauppaa Myori Nordic AB:n kanssa, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja hyväksyttävä Myori Nordicin kanssa käytävää kauppaa koskevat ehdot.

Myori Nordic on rekisteröity tavaramerkki, joka toimii Ruotsin ja EU:n voimassa olevan tuotevastuuta koskevan lainsäädännön ja sääntöjen mukaisesti.

Riitatilanteet - Riitatilanteessa Myori Nordic AB noudattaa yleisen valituslautakunnan suosituksia. Riitatapauksessa voit ilmoittaa valituksestasi. Kansallisessa riitatapauksessa käännymme ensimmäisenä oikeusasteena Ruotsissa toimivan yleisen valituslautakunnan (ARN) puoleen, Box 174 101 23 Stockholm. Voit myös käyttää Euroopan komission verkkovälitteinen riidanratkaisu (EU ODR), joka on EU:n yhteinen riidanratkaisusivusto, joka käsittelee rajat ylittävästä sähköisestä kaupankäynnistä aiheutuvia riitoja.

Asiakaspalvelu - Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, lähetä sähköpostia osoitteeseen help-fi@myori.se.

Leverans

Toimitus

Tilaukset ennen klo 14 lähetetään samana päivänä

Dela upp betalning

Helpot maksutavat

Osamaksun mahdollisuus

Öppet köp

Kokeile kotona

30 päivän avoin kauppa

Avarda

Turvalliset maksut

Maksa Avardalla

Leverans

Toimitus

Tilaukset ennen klo 14 lähetetään samana päivänä

Dela upp betalning

Helpot maksutavat

Osamaksun mahdollisuus

Öppet köp

Kokeile kotona

30 päivän avoin kauppa

Avarda

Turvalliset maksut

Maksa Avardalla